Första gången.

Första gången på 5,5 år som Jac har köpt blommor till mig. Det var en överraskning för att ja fick A på examen.





Jac har åkt iväg på träning, var meningen jag skulle åka med till gymmet.. Men här blev jag på grund av att ja har så ont i knä och vaden. Det beror på att ja löpte intervaller igår, det var längesen ja gjorde det. Och jag älskar känslan efteråt, så måst fortsätta med det. Men irriterar mig att ja så lätt skall få ont, och nästa dag är knä och valpsjukan så sjukt.

Istället skall jag ta en promenad till pingstkyrkan (skoluppgift) som ligger 4 km bort, bara det inte startar regna.. :) Sedan måste jag ut på stan och skaffa nödvändigheter som schampoo och tvål.

Ha en god weekend

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hu va de på gudstjänsten?

2011-01-29 @ 20:11:29
Postat av: elin

jo de e e såååå skönt att flataskida. Även om jag nog e lite trött på snön. Man får göra det bästa av den helt enkelt. Och fördrar nog snö än kalla, bara backar :D

Å sku va bra sport för dig som lätt får valpsjuka! Hoppas du kryar på dig snabbt. krams

2011-01-31 @ 17:13:08
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0