Födelsedag.

Startade morgonen med dunder frukost som Jac lagade och sedan var det bodyfit som gällde. Efter det bakade vi 25 stora muffins, 1,5 plåt blåbärpaj, 40 chokladbollar och 12 marängbakelser. 5 hungriga handbollskillar åt upp allting, jag och Annie tog inte mycket. Helt sjukt att allting gick åt, trodde det aldrig!

De kom vid 16 tiden och var här i 6 timmar, fort gick det. Kul med kalas!! Fick en mascara och en parfym utav Annie med familj, härlig flickpresent. Utav min familj blir det en iphone (kombinerad julgåva) och utav Jac fick jag massage och en cd-skiva jag tycker om. Mommo gav också en del pengar. Tack till er!





23-åringen!

     



 


Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0