Tisdag.

Hela söndagen hamnade jag få hjälp till allting jag gjorde, känns så konstigt att inte kunna styra benen!! Igår var det fortfarande ont, men jag slapp upp utan hjälp fast det tog sin lilla tid. Tyvärr var jag dum och åkade med till träningsmatch, och efter en timme i bil var det kört igen. Matchen förlorade de som vanligt, och jag gjorde ingen höjdarmatch som vanligt. Tyvärr!

Idag vaknade jag 8.30, skönt att vakna ensam då jag vet att Jac tränat redan i 30 minuter. Sällan han är uppe före mig. På dagen skall jag till läkaren, så skall vi se va hon/han säger.


Önskar att jag är bättre imorgon, för borde åka över till Norge då. Jag vill till och med åka, för vi har intressanta saker i skolan.

Har någon som läser min blogg slitit med bäckenet?



Trot allt är jag på gott humör, och längtar tills fredagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid??

2011-02-02 @ 12:11:35
Postat av: malin

Nepp, läkaren testade 2 gånger. Det är därför de är lite i tvivel om hur ja kan få något sånt här:/

2011-02-02 @ 13:54:06
Postat av: Anonym

ibland sker det ett under o man e gravid uta att det syns nånstans :)

2011-02-03 @ 11:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0