Onsdag.

Var till kiroprakor och läkare igår. (ps. hurra för att de inte kostar att besöka läkaren här, ännu en fördel med att bo i Danmark istället för Norge). Prövar att intala mig att detta land är bättre och bo i..

Kiropraktorn försökte återställa bäckenet, och hon sa själv att hon tyckte att det blev lite bättre. Så vi får hoppas att nästa besök ger ännu mer resultat. Läkaren skrev att jag är sjukanmäld under nödvändigt omfang. Han förklarade att i Danmark skriver de inte hur länge man är, utan man skall gå på jobb/skola då man är frisk igen. Idag har jag startat min kur på 11 tabletter om dagen, och det känns bättre. Kan gå själv (ser ut som gravid kvinna som klunkar på) och kan själv stå upp och klä på mig. Men hoppade såklart över Norge resan idag, skulle aldrig gå att köra bil sålänge. Och perfekt med sjukintyg på det, så kan jag inte få frånvaro. Synd bara för jag ville verkligen dit idag, super intressant i skolan, men får bli frisk först.

Så jag räknar själv med att jag är fin till helgen igen, eller jag hoppas.


Idag har vi (Jac) städat klädskåpen, samt spelat yatzy.. Bör nämnas att vi satt och spela tills 2.30 inatt!!! Snart skall vi upp till hallen, Jac skall träna och jag skall skriva skoluppgift. Måst göra det där, för hemma är jag bara på nätet.


Ikväll har vi inga planer, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0