Jobb.

Fredagkväll såg jag en annons att det skulle öppna en ny "börnehave", så jag skrev direkt ett mejl till dem och visade mitt intresse. ( Mors/thy skall också hjälpa mig, men tycker det är bäst att ta tag i det själv först, då blir det iaf gjort:). 2 minuter efter att jag skickade mejlet ringde telefon, det var han jag skrev mejl till.

Så på lördag var jag på rundvisning, och mina kvaliteter matchade perfekt med det de söker fick jag höra. Men idag har redan 40 andra sökt jobbet, så blir riktigt svårt.

Men var iallafall kul att börja starta med något, dessutom har jag sänt iväg ett 40 tal med mejl, så vi skall se om det nappar något. Positivt är ju att många i kommunen sitter i bestyrelsen för handbollen. Så nu får vi bara hoppas, annars får ja bli hemmafru.


Nu skall vi just ha 6 från Jacs lag hit och äta, så fick skippa träningen idag och ställa mig i köket. Jag skall bjuda på fyllda kycklingfileet och ris. Till efterrätt blir det blåbärspaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0