3. Mina föräldrar.

Mina föräldrar skall jag nu skriva om.

Mamma: Hon är 45 år gammal. På senare tid har hon börjat träna riktigt mycket, och mistat många överflödiga kilon. Nu är hon riktigt fräsch. Hon vill alltid vårt bästa. Mina humörssvängningar har jag ärvt av henne. Mamma bakar goda bakverk och lagar god mat.

Pappa: Är 51 år gammal och kallas Lutte. Han är en äkta jojo-bantare:) Han jobbar mycket. Han är ganska snål, vilket jag också är. Han är rolig.


Jag tycker såklart om båda mina föräldrar=)



Kom till DK snart igen!

Kommentarer
Postat av: L8

"Ganska snål" - javisst, eller så mycket snål!

Jag hade lite hög elräkning denna månad, borde kanske fråga om han kommer och har släckningövningar igen :)



Hoppas allt e bra med er Malin. Saknar dej alltid.

Puss

2011-02-10 @ 22:49:17
URL: http://lottasss.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0