2. Min första kärlek.

Min första kärlek var en jämnårig skolkompis i lågstadiet. Vi var tillsammans 360 dagar, och inte ett år som han påstår;) Vi träffades ofta, ringde och sände sms. Jag kommer ihåg att jag blev kär i honom för han hade så fint hår och gullig dialekt.
Vi är ännu idag kompisar, och har hängt i samma gäng sen han flyttade till min hemstad.


Det är iallafall första kärleken jag började tänka på, det fanns säkert många före. Och min största "riktiga" kärlek, som jag trodde då träffade jag 3 år senare.



Kommentarer
Postat av: Heni

Ante hälsar. ;) Haha. :D

2011-02-03 @ 19:19:19
Postat av: malin

haha:) Skrev inte ut hans namn, för man måste ju vara lite anonym ibland;) O det är inte för att ja skäms:D

2011-02-03 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0