1. Presentera mig.

Jag heter Malin och är 23 år gammal. Efter gymnasiet bestämde jag mig efter många om och men att följa med min pojkvän Jac till Norge. Där började jag på pedagogutbildning, och är klar nu till sommaren. Efter 3 år i Norge var det dags för Jac att pröva en bättre liga (Danska), eftersom uppehållet i Norge gick över alla förväntingar. Så jag blev en pendlare sista året i skolan. Under dessa år har jag träffat härliga människor, som jag tror vi kommer ha kontakt med resten av livet.
Jac är min absoluta bästa vän, fästman och vi upplever massor tillsammans.

Hemma i Finland har jag familjen och släkten, och saknar dem varje dag.

Förr var jag en riktig festprisse, men senaste 4 åren har vi varit ut max 4 gånger per år. Jag älskar hemmakvällar.

Mina intressen är att träna, baka, laga och äta god mat, umgås med vänner, inredning samt handboll. Jag älskar också att resa, men tyvärr blir det inte så ofta nuförtiden.

Jag har ett häftigt humör, blir sur på 10 sekunder och glad på 10 sekunder igen. Jag gillar även att ha koll på läget, vilket kan medföre stress, så den biten måst jag lugna mig med.

Det var ju svårt att presentera sig själv, haha. Säg om jag glömt något?




Jag och min syster Emma i Aalborg.






Kommentarer
Postat av: Emilia

ni är så söta ! :)

2011-03-10 @ 22:04:33
URL: http://emilia.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0