Skärtorsdag.

Vi var hundvakt till Oskar, så vi fick stiga upp tidigt och gå på en lång tur med honom. Efter 1,5 timmar i terrängen var vi alla 3 helt slut.

 

Så ljuvligt fint är det är, dessutom var vi helt ensamma. Kanske de beror på att vi var där klockan 8..

 

 

Oskar är en av få hundar som jag inte alls är rädd för. Konstigt eftersom jag varit rädd för Ahtolas tax:) Men jag tror det beror på att jag har sett Oskar sen han var 8 veckor gammal.

 

Hjärtat.

 

Helt färdig efter allt upp o ner gående.


Klockan 11 var det dags för latinomix för mig och styrketräning för Jac. Resten av dagen svettades vi, när vi var ut och gå till hamnen på kvälklen var det fortfarande 18c i skuggan. Skönt. Tyvärr kan vi inte sola nåt. Dessutom fick jag otroligt ont i min häl igår igen, känns som om det är en kniv där. Så kryckorna fick åka fram här hemma. Hoppas det inte är nåt allvarligt! men får ont varje gång jag varit igång mycket eller då jag kört bil längre sträckor. Nu blir de vila från träning fram tills månda!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0