Rotig måndag

Startade dagen med en långsam 5 km löptur. Sedan dess har jag suttit i min pyjamas som är 10 år gammal. Den är så ful så skulle skämmas ögonen ur mig om någon annan än Jac såg mig med den på. Jag skall försöka bli klar med min fördjupningsuppgift senast imorgon. Så måst börja skriva lite nu.

Tar bara mycket emot eftersom det nu har varit runt 15c i skuggan i en vecka, o full sol. Inte ens lite färg har jag fått.

 

Ni får bara se en ltien bild på rotig pyjamasen.


Jac o de förlorade den första viktiga matchen i lördags, bläh. Dessutom fick 1. divisonlaget poäng från ett annat ligalag, så det blir nog otroligt tufft för Mors/thy att hålla sig kvar i ligan. Till onsdag måste de vinna, annars börjar de se illa ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0