Fest!

Igår var vi på lagfest till Marco, vi kände att vi måst gå när det för en gångs skull är fest i Thisted och inte på Mors. Jag var enda tjejen med, men det gick riktigt bra för det. Alla är snälla med mig som tur är. Det blev en hel del alkohol, och dansas på krogen. Klockan 5 var vi hemma, och med oss fick vi en nattgäst från laget.

Det sjukaste är att vi var nog bland med de första som gick hem. De andra hade varit ute tills 6.30. Jag skulle aldrig vilja jobba på krogarna i DK, hemskt när det är uppe så sent!!!



 

 

 



Idag vaknade vi 10.30 av att frälsningsarmen ringde på dörren. Sen har vi bara degat och varit ut och cykla. Jag borde egentligen har skrivit på fördjupningsuppgiften idag, men det har jag dessvärre inte gjort. Så morgondagen kommer att bli kul...





Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra foton av er! Frälsningsarmén kom nog till rätt ställe vid rätt tidpunkt... ;)

2011-04-04 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0