Tisdag

Om en timme skall jag köra till Hirtshals. 12.45 går färjan ut! Så är jag i Larvik 16.30. 18.30 startar min favorit syssla, mysa i soffan med Vilde, och förhoppningsvis snurrar hon mitt hår. Vi är säkert och läser bok eller något annat skoij också. Sedan blir det tidig natta för mig, är otroligt sliten nuförtiden!


Så denna dag kommer bli bra, kul med lite planer. På torsdag 17.30 drar färjan ut på havet igen, och hem kommer jag tillsammans med Elin. Bloggar mera sen, måst börja va aktiv med kameran så kanske jag får mer blogglust!


Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 09:43:08
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0