Tisdag-Torsdag



Imorgon åker jag iväg till Norge igen. Är otroligt surt att åka iväg igen, men tur så har jag familjen Olschon-Nilschon som gör det hela roligt. Skall sova över där en natt. På onsdag morgon skall jag ha en presentation i skolan, och på eftermiddagen skall vi iväg på tur med klassen. Sista övernattningen med klass F3D blir detta, dessutom är det inomhus och jag skall få sova i en säng!!!

På torsdag är jag hemma igen tills natten.

Skall pina mig själv att göra skolarbeten på båten. Har bara en vanlig bok med som jag har 100 sidor kvar att läsa, så med andra ord måst jag ta tag i skolgrejjer.

Läntar tills helgen, då har jag en veckas höstferie, jippi!! Ha en bra vecka

Kommentarer
Postat av: Linda

Ahhaaa... Det har jag missat tror jag, måste gå tillbaka i arkivet och kika! Men det låter ju perfekt.

Vi har inte lyckats hitta nån lägenhet ännu:( Börjar få sådär smått panik snart.

2010-09-28 @ 14:52:36
URL: http://lindasjoblom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0