Många saker att se fram emot den kommande månaden :):)

Nu skall jag berätta för er hur mycket skoij det kommer att ske. I vårt liv sker det inte alltför mycket spännande, dagarna går på rutin. Men här skall ni få en lista på saker som får mig att le!



- Att Jac har möjlighet för att vara hemma med mig på dagarna, vi gör en massa saker tillsammans.

- På fredag åker vi till Uddevalla och hälsar på våra vänner.

- Nästa torsdag kväll skall jag plocka upp Elin i Aalborg, hon skall vara här från 23-26.9:)

- Om ca. 2 veckor skall Jacs föräldrar komma hit, då har jag även en veckas höstlov.





Tiden kommer gå så fort, och jag har en kul grej att se fram emot varje vecka!! :) Jag måste ha något att se fram emot för att orka med detta år, tycker det går så mycket lättare då.



Nu skall jag läsa något kapitel i en pedagogik bok, och kanske gå ut och gå om det slutar regna. Annars får jag köra dubbelt imorgon, jippi.




Kommentarer
Postat av: elin

JEeEEEEEE va kiva att du har myky fina planer att se fram emot:)

2010-09-16 @ 20:50:37
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0