Senaste

Senast/ Senaste...

1. Åt jag: En mockaruta bit?
2. Drack jag: Vatten
3. Drack jag denna alkoholbaserade dryck:
Smirnoff Ice i slutet av augusti
4. Åt jag denna godis:
Före 21.2.2010 åt jag typ varje dag någon godis, men nu har jag hållit mig sen dess. Överkonsumerar bakverk istället.
5. Sa jag detta ord:
Eller hur?
6. Köpte jag denna CD: Har nog inte köpt någon cd de senaste åren.
7. Filmen jag köpte:
Samma svar här.
8. Köpte jag detta plagg:
En svart lång t-skjorta med nät på sidorna.
9. Låten jag lyssnade på:   Medina - vi to
10. Filmen jag såg på bio: Luftslottet som sprängdes.
11. Resa jag gjorde utomlands:
Åker till Norge varannan vecka;) Sverige var senaste "semestern"
12. Bilen jag körde med:
Opel corsa
13. Sms jag fick:
Annie som undrade om varför vi får simma gratis i simhallen.
14. Personen jag ringde åt:
Pappa
15. Telefonen som jag köpte: Var en samsung för 4 år sedan.
16. Möbel jag köpte:
sängen
17. Hushållsmaskin jag köpte: Aldrig köpt.
18. Present jag gav: Åt Emma en adidas t-shirt
19. Present som jag har fått:
Minne inte...
20. Böter jag fick: Parkeringsböter i Sandefjord för 2 år sedan.
21. Konsert jag var på
: Har aldrig varit på någon, ta mig med om ni far:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0