Onsdag

Njuter så av dagarna för tillfället. Jag borde läsa en hel del, men för tillfället skiter jag i det. Sköt upp en examen tills efter jul, inte likt mig. Har noll koll. Igår fick Mors/thy stor stryk mot AG Köbenhavn, men det var väntat. Skall bli intressant och se om de alls får något poäng före julen, bara mot de 6 bästa lagen...
 
Idag startade vi dagen med färskt bröd och sedan gick vi ut i regnet med regnkläder!! och gick 3-4km. Vi stannade vid biblioteket och lånade lite nödvändiga filmer och vid matbutiken. På dagen for vi iväg och styrketränade, och resten av dagen/kvällen har vi lagat mat och slappat.

Imorgon startar jag dagen med vattenaerobic medan Jac tränar. När de har handbollsträning på dagen skall jag barnvakta lilla Noah igen. :)




Ut på tur og aldri sur, han synes friluftsliv er kjempe gøy ;)



Mongo-Malin, såhär kommer jag vara klädd 3 veckor i november, praktik i Norge. Men det kan nog hända jag får ta vinterjackan på i Norge:) Skall bli kul!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej!

jag ha haft sån nageltrång, att hela tån har varit inflammerad så att antibiotikor inte hjälper. Så nu ha dom operera och skärt bort hela ena sidan av nageln. Hoppeligen blir det bra nu!

Allt bra i Dk? :)

2010-10-21 @ 17:08:21
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0