Fredag kväll

Skall testa på ett tids inställt inlägg.

Jag bakade morotssemlor, gott med mycket smöör på. Borde verkligen börja tänka mera på vad jag proppar i mig, men jag är inne i en fas som ja int alls bryr mig om sånt. Av erfarenhet vet jag att jag oavsett aldrig är nöjd med mig själv, och nu trots några kilo på plus så har jag samma känsla som för 2 år sedan då jag vägde 5 kg mindre. Så får pröva vara nöjd istället:)


Idag startar vi med morgon spinning från 9-10, resten av dagen går ut på att tillbereda och äta inrefile och gräddpotatis. Kanske vi även går ut och går ett varv, om vädret vill det. Om det inte blir utgång på kvällen blir det chips.




Njut av livets godheter :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Oj morotssemlor e sååå goda! :) Brukar baka ibland. Nu blev ja riktigt riktigt sugen på sådana...

2010-10-23 @ 08:51:18
URL: http://joije.peppar.fi
Postat av: Sandra

TACK Malin, nu fick jag aptiten tillbaka. Ser supergott ut. Puss

2010-10-23 @ 13:07:55
URL: http://sandraochsalt.ratata.fi
Postat av: Mamma

Ser goda ut! Nami

2010-10-23 @ 13:30:43
Postat av: malin

Vad roligt att ni tycker det. Jag tycker nämligen att de ser äckliga ut på bilden, men de var väldigt goa iaf:)

2010-10-23 @ 13:35:51
Postat av: Rikard :)

Enig med dig Malin :)



Dom ser ju AS äckliga ut :)



2010-10-23 @ 22:20:38
Postat av: malin

tack för stödet rikard, men insidan av dem var väldigt fina. Semlorna är precis som du ;)

2010-10-23 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0