Dåligt med bloggande.

Det är riktigt längesedan jag har skrivit aktivit på denna blogg. Får skylla på praktikperiorden och goda dagar i DK. Tyvärr kommer jag inte heller nu på minst 3 veckor att skriva flitigt, eftersom examensperiorden kör igång. Första examen jag har är en hemma examen i fysisk fostring, den tänker jag inte lägga mitt hjärta i. Men veckan efter har jag naturfagsexamen, det vill jag gärna ha ett A ( det bästa) i eller B (näst bästa). Det vill jag eftersom jag har två A hittills i det ämnet, och ett A till på slutbetyget är ju inte helt fel.

Sista examen har min klass 21.12, men då skall jag inte skriva den. Jag tar det i januari, det pga att det blir för nära julen och vi flyger hem 22.12.



Annars flyter allting på i vanliga takten. Jac o de har bara mött topplag nu, och de har inte vunnit en match på 7 veckor. Det är en ny situation för Jac som kom från Runar där de vann nästan varje match. Men nångång måst motgångar komma också. Målmässigt kan det bli mycket bättre, han har 2 mål per match. Dessutom har han inte skjutit en enda straff i år. Assistmässigt kan det inte bli bättre, han är tredje på den listan i DK och har nästan 50 assist hittills. Bra! Dessutom har han börjat stå i försvar helatiden nu, så alltid nåt framsteg. Men vi båda trodde nog inte det skulle vara såhär stor skillnad från Norge till DK. Men hoppas de lossnar målmässigt för honom snart, så blir han glad! Imorgon kommer direktören hit, och vi skall snacka om vår framtid. Spännande. Bli här? Byta klubb i DK? Eller ett annat land? Många frågor.



Nu har ni fått en handbolls uppdatering och skoluppdatering. Det är väl det våra liv går handlar om för tillfället!



Ge mig 15.12 nuuuu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0