Måndag.

Jag tycker inte om måndagar, helgen är slut och det är länge tills det är helg igen. Dessutom vet jag att en riktigt tung träning är kl.17. Men 18.30 då jag är hemma igen, börjar det kännas bättre. Jag skulle laga middag, men har ingen lust så hoppas över den idag. Får pina Jac att laga varma smörgåsar eller nåt senare.

Nu sitter jag och ser på halv åtta hos mig, men väntar på att familjen annorlunda skall börja. Det är det enda program jag följer med.

Imorgon åker Jac iväg på bortamatch, och är hemma torsdagmorgon igen. Han jobbar hela lördagen ( de får dubbel lön så jag pinade honom;) och på söndag åker han upp till Bodö. Skönt så är båda bortamatcherna på en vecka, och vi kan börja räkna nedåt tills säsongen är slut. 8 matcher kvarstår, och eventuellt slutspel, om de skärper till sig lite!

Ha en skön måndagskväll.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Produkt nyckel gällde ba i ett halft år..så nu fick ja ett nytt kopierat word..så hoppas de funkar!:)

2010-03-02 @ 20:38:57
URL: http://lotjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0