Charlotte.

Första året vi bodde i Sandefjord såg jag Charlotte på Runar kamperna, men vi pratade aldrig med varandra. Första skoldagen såg jag en flicka som var lika osäker som mig, och jag kände direkt igen henne, det var ju lilla C.
Charlotte är en härlig flicka.

- Vi kan ha fester med våra kära pojkvänner, blir tv spels fester. På tiden med en ny snart, känn ingen press värd paret;)

- Vi kämpar oss genom skolan tillsammans.

- Vi kämpar som dårar på Spenst, och peppar varandra då den ena av oss inte orkar träna.

- Vi är tribune slitare i Runarhallen.

Roligt med en flicka som har precis samma intressen som jag, förutom ridning..

I höst får du och Andre´ ta en Danmark tur :)


Kommentarer
Postat av: harlotte

Så søt du er Malin!! Ja vi måå ha spillekveld snart, det gleder jeg med veldig til! Er super glad for å ha blitt kjent med deg! Og takk som hjelper meg til å ha kommet i gang med treningene igjen =)



André og meg kommer selvfølgelig å besøker dere i Danmark..



<3<3

2010-03-04 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0