Trist lördag.

Senaste veckan bestod enbart av examensskrivning, skrev mera än 9 timmar varje dag. Det resulterade till att jag vaknade halv elva idag med en jävlig huvudvärk. Idag måst jag packa färdigt lite till, kan på allvar inte finnas nåt tråkigare. Och så måste jag ut och gå i regnet en timme.

Detta skolår har varit ett riktigt dåligt träningsår, ha kunna träna 2 månader exakt så som jag vill. Hoppas inte det märks alltför bra på kroppen. Nu äter jag triangel medicin, så får väl ta det med ro igen. Hello Tenala beachen 2010.

Igår vann finska landslaget sin match, så det var ju kul för dem. Men för min del stör det inte så mycket ifall det inte kommer vidare, vi kommer att vara tillräckligt ifrån varandra i höst oavsett.

Men nu börjar huvudvärkstabletten hjälpa lite, så skall äta havregrunsgröt, och sen startar packandet. Måst även ut på stan och se om jag kan fynda något. Sen måste jag ut och gå, dels för att ja inte kan träan och dels för att jag behöver frisk luft efter en vecka med dataskärmen.

6 dagar kvar tills vi reser hem, och stannar hemma någon vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0