Blev en bra lördag.

Jag gick på stan på dagen och köpte väldigt "nödvändiga" ting. Kl.14 åt jag lunch med mina vänner Charlotte & Andre´, du fattades Jac. Till min stora förvåning har vår favorit matplats höjt priserna ordentligt, jag betalade 40 kronor mera för samma maträtt denna gång. Dåligt gjort.

Jag har packat lite, men är långt efter i planerna. Så imorgon skall jag packa, och gå upp till bugårsparken. På kvällen skall jag bara njuta och se på de förhoppningsvis färdigt packade lådorna..

På måndag kör examens helvetet igång för sista gången. Norsk gruppexamen blir det, som skall presenteras på fredag kl.9.00. Jag slapp bli och höra på de andra, eftersom jag skall flyga hem till Finland på dagen.
Tyvärr känner jag att jag lägger noll energi på denna examen, vill int sitta och läsa sista dagarna här, sorry gruppe röd!


Nu skall jag lägga mig, 2 nätter kvar ensam.  Underligt nog har jag int saknat Jac så mycket denna gång, men det är tack vare examen som upptagit all min tid.



Nu kan du nog komma hem " handyman". haha, det är verkligen det sista ordet som beskriver Jac.

Natta! ( ps. haka inte upp er på stavnings - meningsbyggnads fel, har blivit riktigt dålig på det i de sista. Alla uppgifter ja skriver skulle nog min gamla modda lärare Eva definiera mig som analfabetiker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0