Torsdag.

Jag började dagen med en promenad. Sedan körde vi till en utsiktsplats och var ut och äta. Då mamma och pappa kom var vi ut och gå och hade plättkalas. Var en trevlig dag, härligt att ha många runt omkring sig! Är redan rädd inför då jag blir ensam med Jac här..




Emma och Robin slängde stenar på maneterna.



Dit upp gick vi, fin utsikt! På andra sidan bor vi.



Robin och Jessica



Paus.



Plättkalas på kvällen!! Jac slog nytt rekord, 8 plättar! uäk.


Imorgon blir det att gå i butiker, köpa rullgardin osv. Tur att familjen är här, för Jac tränar 9-11 och 15-17 imorgon, där emellan möte osv. SLÖTT!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

shit vad fin utsikt! Men int blir ni ensama, sen när de e folktomt kommer jag å våldsgästa;)Du e de klart att jag kommer till danmark 19.8 :D

2010-07-23 @ 11:42:57
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0