Måndag

Då är vardagen tillbaka igen, Jac är hemma och irritationen över fel löner är igen en gång tillbaka. Skolan är otroligt tråkig, så imorgon skall jag ha en ledig dag och pröva få gjort lite uppgifter och bara njuta. På kvällen skall jag på Zumba, den träningen får mig att le!

Igår hade jag en mysig dag, och på eftermiddagen var goda vänner med 2 sötnötar hit och fikade. Då de gick hem gick jag och la mig 19 tiden, är det något fel på mig? :)


Jac går omkring i min badjacka som jag fått av Mommo, hoppas ingen annan ser honom.. Inte så manligt, haha!


Nu och lägga mig, så är jag kanske glad då jag vaknar till en stressfri dag imorgon! Till sist kan jag bjuda på 3 år gamla bilder på mig och Jac, här var vi förväntasfulla inför vår första flytt och njöt av livet på Rodos..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0