Gårdagen.

9 tiden körde Jac hem mig, han skulle iväg på landslagssamling. Det ordet borde man inte få säga högt, eftersom de är urdåliga. Hoppas statistiken för dem vänder snart.

12 tiden for jag och rida med Linda. Det var jätte roligt, och idag har jag ont i insidan på låren samt ryggen. Bra tränad. 16.30 for jag, Emma, Emelie, Lina och Lotta iväg till simhallen. Vi simmade endast 500meter och sedan plaskade och bastade resten av tiden. Det var skönt, efteråt var jag helt trött.

På kvällen såg jag och Emma på världens sämsta film : " a good year". Se den inte, de h'nde ingenting, och vi spolade och spolade. Hade ju inte ens en handling!


Inatt har jag sovit otroligt dåligt, tycker inte om min gamla säng mera.
Dagens planer är frukost på stan med Emma, klippning och sedan testa Zumba före Jac hämtar mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0