Tisdag

Andra praktikveckan har kört igång. Resten av min vecka kommer bestå av praktik, Runar-Stord, Runar- BSV Bern ( Europacup) samt att familjen kommer hit på besök:) Så egentligen är det bara positiva saker som sker denna vecka, och nästa vecka är det sportlov. Men för min del blir det lite läsning ändå. Lite gnällig måst jag få lov att vara, jag har fått otroligt förmånligt gymkort via Runar, och har betalat den summa för 12 månader på en gång då jag betalade, trodde ju det skulle gå ut i juni 2010. Men det går ut om en månad, fan vad dumt. Känner att detta är en sak Jac får ta reda på vad som hänt. En annan dålig sak är att min datorn skärm inte hålls på plats, och jag inte får tummen ur röven och beställer en ny. Sluta snåla. Nu väntar jag på plättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0