Mina "studiedagar"

Mina studiedagar har gått åt till att vara hos mittlivsomlisanilsson.blogg.se. Jag har blivit bjuden på nybakat bröd, chokladrutor och gott huör från både henne och barnen. Skönt, mera sådana dagar, och inte sitta ensam hemma tråkiga dagar.

Idag skulle Jac först jobba, men ändrade planer. Vi skall inte göra så mycket märkvärdigt, Jac skall vara reklamkille och jag skall gå på stan. Sedan städas.

Imorgon åker Jac iväg på en tuff borta match. Jag skall träna, slappa, träffa någon och se matchen på tv!

Vardagslivet flyter på i Sandefjord med andra ord, inget mer att skriva denna gång heller. En riktig tråkblogg.





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Malin!

Jag vet inte ännu hur det kommer att bli. Vi hade ju eventuella planer på att sticka iväg nu på våren, men det blir det inget av. Så som det ser ut nu blir det flytt nångång i slutet av sommaren/början av hösten, beroende på om vi hittar jobb eller skola. Men nånstans är vi nog på väg småningom, börjar tröttna på Vasa:)

Har ni någon aning om var ni kommer att hamna efter den här säsongen? Eller stannar ni kvar i Norge?

2010-02-06 @ 09:25:18
URL: http://lindasjoblom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0