Min torsdag

Ingen av de 3 andra jag åkar med skall till skolan idag. Det betyder för mig att jag måste bli hemma. Jag skall utnyttja dagen till lite praktikförberedande, städning, spenst och tortillakväll. Imorgon skall sista uppgiften från praktiken lämnas in, min suger men ärligt sagt så kan jag inte bry mig mindre. min motivation är på botten med allting inom skolan. Nästa vecka skall jag ut i 5veckors praktik, hoppas det går fort samt att jag slipper bli sjuk. Stället verkade bra, så får tro på det tills motsatsen bevisats :) Jag vill ha: Nytt köksbord, tvbord och en byrå, samt bärbar dator. Ge mig dem nu. Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alex

Vi betalar lite under 500€ i månaden, men då har vi ju bara ett litet rum var och delar kök med alla andra.

2010-02-04 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0