Lördag

Jac är iväg med handbollen igen, europacup i Bern står på programmet denna gång. Jag har en vecka avklarad på praktiken, 4 veckor kvar.

Idag är det sol och härligt väder, SKÖNT:) Vaknade inatt av hostattack, det är längesedan, men nu på morgonen lugnade det sig. Får hoppas det var något tillfälligt. Skall snart ut och gå upp till bugårsparken med Lisa och barnen. Sedan skall jag se på lite handboll och kanske gå på Zumba på eftermiddagen om jag orkar. Ikväll skall vi äta något gott med Lisa!

Får hoppas som sagt att hostan ar något tillfälligt, för annars blir det nog en soffdag för mig efter promenaden. Skall absolut inte bli sjuk! Nu proppa i mig c-vitaminer och sedan skall jag klä på mig ullkläder. Våren är varmt välkommen för min del...



Imorgon är det alla hjärtans dag, skall fira med att hämta upp min kille från flygfältet och sedan äta hemlagad pizza. Han har säkert köpt någon roligt present också, typiskt Jac att alltid överraska mig med något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0