Drömmer mig bort.

Eftersom vi skall köpa nya möbler sitter jag och drömmer mig borta. Här är några exempel på vad som gärna får finnas i mitt hem. Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha vita möbler eller mörkbruna, men vita faller nog mer rätt in. Då kan jag allti pigga upp det, och rummet blir ljust. Varken jag eller Jac är uppväxta emd vita möbler, så känns lite mer modernt.




Denna är ett måste i mitt nya hem, en spegel måst varje tjej ha ;)



Denna kan jag gärna använda till tv bord eller ha istället för en bokhylla.



Soffbord måste vi ha nytt, detta känns ganska rimligt för oss.



Här ser jag gärna mina fina glas eller några prydnader..



Denna har jag gärna som förvaring, lägger in små bruna lådor i vissa hål.


Allt detta skulle kosta ca. 3500kr. Är billigt! Detta behöver vi, och i tillägg ett nytt köksbord. Men hittar inget som faller mig i smaken! Sen beror allting på hur vår lägenhet kommer se ut.


Detta är ett intresse för mig, så hoppas verkligen jag får leva ut det lite i höst, för just nu har nog min inspirationsådra dött då man ser omkring hemma hos oss på våra gamla möbler...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0