Vårt fynd.

Vi har länge letat efter en spegel som står på ben. Sist vi var på Ikea hittade vi en sådan, men såklart var de tomma för den på lagret. Så vi drog hem och var lite besvikna. Hemma har vi prövat finna den på nätet, utan resultat. Så igår när vi var i Aalborg åkte vi till Ikea pånytt. Då fick vi veta att spegeln hade utgått från sortimentet, och de hade bara glömt att ta bort utställningsexemplaret. Men vi fick köpa spegeln som stod på utställning. Jee! Då blev vi super glada.

Ännu gladare blev vi då vi kom till kassan och insåg att vi fick köpa spegeln billigare för att den varit utställningsvara, så istället för 259kr fick vi den för 150kr. Perfekt!!

Och här har ni den. Äntligen slipper vi frågan av alla besökare var vår spegel är och jag kan faktist nu se mig i spegeln före jag går ut. Här kommer spegeln att stå, fast det kanske inte är en optimal plats.






Och där nere i hörnet skymtar några julklappar.... Nu skall jag återgå till packning och städning en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0