wii och söndag

Igår på kvällen var vi först och tränade. Sen kom vi hem och lagade inrefilé och pommes frites, och bjöd Rene på middag. Killarna spelade Wii resten av kvällen, otroligt roligt att se på då två spelar som vill vinna lika mycket. dåliga förlorare är båda två också. Jag deltog i några omgångar bowling, slutade trea.

Idag sov vi till 9, skönt. Vi var precis ute på stan och gick lite, några butiker hade söndagsöppet. Jag äslkar danska priser, billigt!! Vi köpte ingredienser för hemlagad hawaipizza för 40 kr, i Norge skulle vi ha fått den strimlade skinkan för samma pris :)

Nu håller Jac på laga mat åt sig, för mig blir det bara smörgås och banan, har inte lust på mat före ikväll. Jac skall på handbollsträning från 16-18.30 idag, så under tiden skall jag försöka simma 1km. Någon annan träning orkar inte mina ben med idag, killarna gjorde så att mina ben blev trötta igår på träningen. Bra så. Har även lust att baka lite, Emma kom hit och baka till oss!!!



Blodigt allvar. Det var otroligt jämt, men Jac vann lite mera, men han har övat mer också.



Påväg till stan!





Denna cykel blir snart min :)



Dessa sköna bh:n köpte jag idag, de blev 100 dk för dem. Inte värst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0