Träningsläger, varför skall det finnas sånt?

Nu har Jac åkt iväg på träningsläger, han har varit borta i en timme nu. Och jag har redan riktigt tråkigt. Snackade precis med Elin en stund via Skype :) Elin, har du chans så testa Strip fitness i köpenhamn ;)

På dagen tänker jag vara äckligt dansk och bege mig ut på stan och spise et smörrebröd. Sedan är det spinning och kanske Zumba ikväll.

Den 31.8 sitter jag förhoppningsvis på färjan till Norge, returen tillbaka borde ske 8.9. Sen vet jag inte när jag skall till skolan igen, det är riktigt dålig information!!!




Såhär fräsch skulle jag önska att jag ännu vore. Nu är jag sliten och känner lite glädje i vardagen. Men bara hösten och vintern är förbi, startar MIN tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0