Tisdag var en bra kväll.

Vid kl.19 hade jag så stora sociala problem, jag måste få träffa någon annan än Jac. Lite efter det hörde René av sig, och han ville komma hit. Han och flickvännen har preics gjort slut, så det är fint att han kom hit. Jag började baka kladdkaka, även Marco kom hit sen. Vi spelade wii tills 23.30 och hade det trevligt, mera sånt här!

Jac valde nog rätt lag, otroligt snälla pojkar.


Men tillbaka till kladdkakan. Lisa, då jag är i norge måste du ge recept på din kladdkaka. Varje gång jag bakar en sådan, så konstaterar både jag och Jac att din är 10ggr bättre! :)


Idag skulle vi köpa ny säng, men den fanns inte på lager. så får se vad vi hittar på!

Kommentarer
Postat av: Tallmobackan(Mathias)

Tje! Jac, skicka din kännykkänummer åt mig så man får nån kontakt me dig....

2010-08-11 @ 13:25:13
Postat av: malin

jag skall be honom göra det ikväll då han kommit hem! Får hoppas han har din nummer kvar bara, men annars ber vi mamma skicka den till dig!

2010-08-11 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0