Sommar hit.




Denna låt har nog säkert inte många missat denna sommar. Själv tyckte jag inte om den före vi flyttade till Danmark. Nu fattar jag en stor del vad han sjunger om, samt att vi hör den helatiden. så jag har lärt mig tycka om den! Jag behöver knappast skriva ut hur många gånger denna sång + Medina spelade på krogen på lördagen...

Dessutom har han en del andra bra sånger.


Tror jag bestämt mig, skorna blir troligtvis mina. Lite ont i fötterna har ja fått då jag gått omkring med dem nu, men så mycke bekvämare än andra skor jag prövat..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska köpa såna skor som direkt känns som dina gamla tofflor, om du nu skulle ha sådana... ;)

Dom ser kiva ut

2010-08-18 @ 17:07:08
Postat av: malin

Jo, men man kan ju aldri hitta så himla bra skor när man vill ha klack med. är ju ovan att gå med såna också. Klart fötterna blir ömma, men man har ju aldrig sånahär på sig om man går långt! =)

2010-08-18 @ 17:09:22
Postat av: Mamma

Nä, man har dom ju nog då man ska vara lite "fin". Bra låt, enkel att förstå vade de handlade om: Var är du nu? Jag kallar på dig... o så var de någo lite annat =)

2010-08-18 @ 17:14:02
Postat av: malin

mm, o inte bara jeg, utan kärleken före de.

2010-08-18 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0