Översikt över veckans planer:

Tisdag: Ut och gå, gå på stan med Jac, skriva klart ett brev och Zumba.

Onsdag: Träna, umgås med Jac.

Torsdag: Boka första resan till Norge, träna.

Fredag: Ut och gå, åka till Ålestrup och se Mors-Thy - Team Tvis Holstebro.

Lördag: ?

Söndag: Åka till Skjern. Se Skejern- Mors-Thy.



Höjdpunkterna i veckan är Jacs träningsmatcher, men jag tror på tv förluster för de har ännu inte laget på plats! Tänk det.

Annars går mitt liv i stort sett ut på att träna, äta bulla, äta mat och slappa. Tur att jag tränar mycke här, för vi äter något bakverk helatiden. ursäkten är att det är ju sommarlov ännu ;)


Men veckan efter detta komma Linda och Datte. De åker hem måndag 16.8, då drar också Jac på träningläger, då träffas vi inte på 2 veckor framåt. :)

Vad har ni för planer i veckan? säkert en hel del mera än vad jag har...

Kommentarer
Postat av: Karin

Mitt liv är inte direkt så mycket intressantare, det går bara ut på jobb o att slappa ungefär :) Men nu har jag faktiskt ledigt den här veckan så imorgon åker vi till Pärnu på lite minisemester, skönt! Har ni haft bra väder där? Strandväder hade det väl inte varit?

2010-08-03 @ 11:18:01
Postat av: laura

svar : Jag tror de tog bara 5 euro in så att folk sku fara dit istället för club 18. Jepp, jag tror också två krogar blir för mycket. Men, club 18 tror jag att mera skall bli såndä sportclub/pub som man kan se olika sportevenemang o så. Fast visst har dom ju också nu nightclubing varje lördag. Men Affes vinner nog.

2010-08-03 @ 11:26:58
Postat av: laura

Min vecka kommer att gå ut på att packa och fixa här hemma för på torsdagen åker vi iväg till Turkiet :)

2010-08-03 @ 11:28:39
Postat av: malin

Karin: Ha de jätte skönt i pärnu, hoppas ni får fint väder! då tror du hastigt du ligger vid medelhavet, har hört att det är jätte fint vid stränderna i pärnu! Det har varit 2 dagar man skulle kunnat fara till stranden på 3 veckor.. Medeltemp i juli är mellan 15-18c här, och det blåser!!



Laura: Jo, ja gillar affes :) Vad skönt med Turkiet!! Jag vill också, ha en fin resa!

2010-08-03 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0