Ny vecka igen.

Vi startade dagen med att igen en gång vara upp till Thisted försäkring, blir aldrig styr på våra försäkringar. Eftersom jag vet att det kommer bli sparsamt med träning 9 dagar framåt, så drog jag på en 35m minuteras löprunda på asfalt. Och det tog inte alls sjukt i mina smalben!!!

Om 2 timmar är det start till Aalborg, där väntar sista träningsmatchen före säsongen börjar. Och de spelar såklart då mot Aab, skall bli super roligt att se många bra spelaren. Mors/thy skall/kan inte vinna denna match, men hoppas deras samspel snart är på plats. En serb får inte alls till det, och förstör för resten.

Nu skall jag packa lite till, får köpa nya kläder i Norge. Har endast 3 övredelar att ha på mig, sjukt!


Några tankar om skola o annat i september:

- Den 9.9 är jag hemma i DK igen. Då har jag en mycket viktigt obligastorisk tur undan, vi har även framfört den. Kvar återstår då en skriftlig rapport, men får göra min del i Danmark. Hoppas jag inte behöver för en endaste dag i v. 37 resa till Norge.

- v. 38 skall vi ha en annan presentation, så då måste jag åka till norge söndag-onsdag. Fredag 24.9 kommer troligtvis Elin hit, och samma dag skall vi hejja fram Mors/thy till seger.


- v. 39 Reser jag till Norge tisdag-torsdag. Vi skall ha en övernattningstur då igen, denna gång inomhus.

v. 40 har jag studievecka, då kommer Jacs föräldrar hit. vi har tur att få se två hemmamatcher denna vecka.


Så välkommen september skall du vara, dock kommer denna månad gå otroligt fort!!! Skall bli kul att träffa lite kompisar och barn i Norge igen, där har jag ju skola eller gruppjobb på dagen så tiden går fort. Och efter detta är det 8 månader tills jag är färdig från skolan :)




Ha en fin vecka!




Kommentarer
Postat av: Karin

Jobbigt att resa så där mycket men det kommer att gå jätte snabbt! Jag e lite avis på dig som har så lite skola kvar :) Grattis till 5 år annars, sjukt hur tiden går :)

2010-08-30 @ 11:38:45
URL: http://kaaarin.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0