Måste shoppa!!

Vi gick just igenom mina kläder med Jac, jag äger 3 långärmade tröjor tills hösten. Resten är bara s-skjortor och toppar. De senaste åren har jag inte köpt mycket kläder, dumt för nu behöver jag massa nytt. Men jag skall klara mig på mina egna pengar tills julen.

Dessutom måste jag köpa skor som är goretex, vi är så mycke ute med skolan. Gummistövlar kan man inte gå i en hel dag. Men dessa skor ser jag som en investering, jag måste ju ha sådana om jag är på praktik eller om jag kommer att jobba i en förskola:) De är dyra, men har ju dem flera år.



Hej!

Kommentarer
Postat av: elin

du borde komma hit å shoppa. finns MASSA fint. Blir helt galen, men ha lyckas hålla mig ännu. Sku vila vänta tills johan kommer så kan vi shoppa loss :P Har ju int så myky kläder nu ja heller, rymdes int me. Å Malin i goretex, jag ser det framför mig:D MEn du har rätt, dom e super. Brukar låna mammas även om ja känner mig som 30+ morssa i dom...

2010-08-25 @ 19:49:34
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: malin

japp, goretex borde ja ha köpt då ja började skolan. Vi gör ju mycke av undervisningen ute, o i Norge faller de lite regn ibland! Behöv dem ju dessutom i jobbet, så får hoppas de va väl värda 1000kr :)



Ja har inga kläder mer, riktigt hemskt. Skall shoppa lite i Norge, hittar alltid nåt på cubus o bikbok:) Men köpenhamn sku it va helt fel heller, bara för plånboken :D

2010-08-25 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0