Måndag

Måndagar brukade under skolåret vara väldigt deppiga tyckte jag, idag har jag igen en dålig måndag. Startade dagen med träning, och var just ut och gå. Resten av dagen har jag suttit på soffan och funderat fram och tillbaka vad jag skall göra efter julen. Ingen energi kvar till något mer bloggning idag!

Imorgon har Jac första träningsmatchen, men det är 3 timmar bort så jag stannar hemma. Zumba är det enda jag har på programmet imorgon, så då lovar jag blogga. Dessutom hoppas jag att jag får svar på lite mejl snart, så kan jag andas ut och försöka leva en dag i taget :)


På återseende!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kämpa på :o) Kram

2010-08-03 @ 07:51:22
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0