jag vill jag vill

Skulle så gärna vilja åka till Köbenhavn över helgen, Jac är ju också borta. Men måste först veta hur mycket skolan blir och kosta före jag gör något kul, varför kan jag inte ha obegränsat med pengar?? Och vill inte heller att Jac lägger pengar ut på en sån resa åt mig, han betalar nog helt tillräckligt annars.

nå får hoppas jag hinner ner dit inom 2 månader.


Morgondagens planer är inte så stora. Kl.9.15 skall vi på vår första sponsor morgenmad i livet, och presskonferans. Men man måste väl vänja sig med sådant också. Sedan blir det fort gill gymmet och slappning resten av dagen. På onsdag åker Jac bort :(





Avslutar med denna bild. Linda tyckte det var super skoij att stå brevid René!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0