Jag, en paddlande förskolelärare?

Jag är jätte nervös för den första turen vi skall göra med skolan. Vi skall till Farris (Larvik), där skall vi paddla kanoter. Sen skall vi säkert ut till en holme, och sova där över natten utan tält!! Vad fan?! Jag tycker inte att det har något med min utbildning att göra, jag kommer aldrig att sova med barnen i skogen. Vi skall även öva på att vältra med kanoter samt pröva rädda varandra. Jävligt skönt att göra det i kallt hav!! Så just nu vill jag bara att det är torsdag kväll.

Det värsta av allting är nog ändå att vi skall pröva sova utomhus senare i höst, för att se skillnader på det. Jag har endast två datum detta passar för mig, annars får jag göra det med Jac i DK. Bli jul nu så är allt sånt här skit över, sen har vi fördjupning och då gör vi hoppeligen sånt vi själva är intresserader av. I mitt fall har jag valt mat, helse og livssyn! Det kan bli ganska intressant.


Så igen en gång, bli torsdag kväll nu! Jag ser inget positivt med den turen vi skall på. Kommer ju frysa ihjäl, och skulle jag missta allt bagage i vattnet så vägrar jag fullfölja den.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hehe, det gäller att ha en klädknipa, så du inte får vatten i näsan ;) Och ligg inte på rygg med öppen mun o snarka, ifall en liten fågel skulle uträtta sina bestyr

2010-08-28 @ 10:02:25
Postat av: malin

haha, vad rolig du e, not!! Men vill int ha vatten i öronen eller näsan, för de e obehagligt i bihålorna ganska länge.

skit resa, skit skola!

2010-08-28 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0