5 års mys

Jag och Jac har en riktig myshelg, vi passar på att "fira" 5 års dagen som är nästa söndag. Då är vi tyvärr på skilda håll.  Vi började helgen med träning på varsitt håll. Då vi kom hem for vi iväg och minigolfade och var ut och äta. Nu fortsätter det med filmer och snacks. :) Imorgon har vi endast två planer, träning kl.10 samt packa mina saker till Norge vistelsen. Skönt att få vara ensamma.



Jag ser för jävlig ut. Jag har inte dessa skor på för skoijs skull, måste gå med dem lite innan kanoturen med klassen. Dock hade jag dem bara när jag spelade minigolf, och böt sedan fort om!



Vi gjorde framsteg sedan sist. Jac hade sist 29 slag på 9 hål som bäst, och idag fick han 22. Jag sänkte från 37 till 32.



5 års middagen åts detta år från bryggan i Thisted, förra året åt vi den vid bryggan i Sandefjord. Var månne 6 års middagen intas? Här får vi hoppas..



Jac kan inte hålla sig, stonefacet for bort.



Detta är vardagsrummets prydnat. Vi fick den av familjen Kihlstedts, super fint!


Ha en fin helg alla! Förhoppningsvis bloggar jag något före jag reser iväg till Norge, annars hör jag av mig efter kanoturen 2.9. På måndag skall jag få se några favorit spelaren i handboll, jac skall spela mot Aalborg! Mycke kul före jag reser :)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis till 5-årsdagen!Hoppas ni får många fina år tillsammans, var än det kommer att bli. By the way jättefina minigolfbanor.Ha det så bra,studera flitigt, och du ska se att tiden går jättefort.Kramisar!

2010-08-28 @ 18:20:32
Postat av: joije

Grattis till er! Härligt med myspys. Ha en superskön kväll och njut av varandras sällskap!

2010-08-28 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0