Lördag

Börjar känna mig mer som en människa igen, skönt. Då jac har träning imorgon skall jag förhoppningsvis gå i bugårdspakren i det fina vädret. Eller gå och gå, får gå så sakta jag bara kan och max 1.5km. Men det är nog för mig, måst lyssna på kroppen! Hatar bara att alltid ha dumma skador före sommaren, det är ju så tråkigt att börja träna pånytt på sommaren, då vill man bara slappa och njuta av att kunna ha ledigt. Men inget att göra med, huvudsaken är att jag får LUFT igen :)

Resten av lördagen skall vi bara ta det lugnt. Skall laga kock Erics korvsås med ris och fruktsallad. Dessutom måste jag vara snäll med Jac, han har sin sista hemmamatch på söndagen, otrolig vitkgit kvartsfinal. KAnske rent utav den sista kampen med haukeröd laget.


Har någon av er något bra filmtips??

Eller har någon av er erfarenhet med att studera på distans via nätet?



Ha en god helg folket!



Sista matchen för Runars kapten? ( Men jag tror Runar vinner med 3 mål hemma... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0