babynamn

Jag gör som Sandra (sandraochsalt.ratata.fi) och reserverar mina (förhoppningsvis) kommande barnnamn.

Jacquline och Linnea skall våra flickor heta. Första nmanet har varit Jacs förslag, och efter många om och men så gillar jag det. Men vet inte hur man skall stava det. haha

Lucas skall vår pojke heta.

Nu vet ni det, våga inte ens sno dem! Och ifall någon jag känner får baby före mig och döper dem till något ovanstående namn, så skall vår baby för det heta samma :)


Gå in på linn.papper.fi och delta i gallup!! jag kan inte laga linkar från bloggar ännu, men youtube har jag lärt mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag sa ju före att jag skulle ha dom ;) haha

2010-04-28 @ 14:07:46
Postat av: Anonym

om du hittar någonting fint kan du ju köpa (:

2010-04-29 @ 07:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0