uppdatering.

Då Jac for på jobb kom Lisa och barnen hit. Vilde var smårädd för mig, men det är inte så konstigt. :) Då hon gick hem var jag ensam ca en timme, såg på Efterlyst, sedan kom Margrethe. Nu kommer Jac hem 10minuter, sen skall han på träning. Men då avlastar Emelie honom, så skall hon få hjälpa mig att laga pastasallad. Tack för att ni hälsat på mig idag!!

Har ätit en halv smoothie och en halv Mcflurry, brödskiva. Så måst verkligen skärppa mig, och göra allt för att få i mig tillräckligt. Längtar efter att få bort allt tejp och bandage från näsan, för går ej att äta. :( Skall suga på choklad ikväll har jag bestämt, om ens det smakar:)

ber att detta va sista gång jag måst opereras på lång tid. amen.!!


Men bättre dagar i sikte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0