Tröstshopping.

Idag gick jag 40minuter, och det gick bra. Så imorgon skall jag gå 60minuter, i lugnt tempo. Blir så sur då jag inte alls ha fått röra mig. Så imorgon vill jag att vädret är på min och Emmelies sida. Har turen att få vara med henne ca 16-21 imorgon. Det blir cafemys, ut och gå samt Idol. Emmelie är kock så kanske vi kockar någon god mat eller så äter vi ute. Jac har kampförberedelser imorgon, så vi har lägenheten för oss själva som vanligt.

Idag var jag och shoppade lite, hittade 2 jätte fina och sköna t-skjortor, och en långärmad svart grej. Det blev 290 kronor, ca. 28 euro. Var verkligen billigt! Enda som var synd r att en knapp fattades i min vita skjorta, så skall be om en ny.



Ignonera mitt flotiga och osminkade face. om 2 dagar skall jag försöka tvätta det ordentligt, då borde ömheten i ansiktet har släppt lite.


Nu skall soffpotatisen som känner sig som en klimp se på Idol. Hurra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0