Första höstlovsdagen.

Började dagen med en 45minuters promenad, men promenaden blev inte helt som jag hade tänkt mig. många uppförsbackor, så valde fel väg. Och dessutom hittade jag en överkörd katt. :(

Nu är jag på biblioteket, borde få läst 30sidor ännu. Men fan vad det går trögt. Och efter jag läst dem skall jag sätta igång med uppgiften på 5 sidor. Mitt mål är att bli ganska färdig tills fredag, får se hur det går! Inleverering först 9.10, men vill ju ha det klart före det.

Halv 4 skall jag och min sambo ha köttbullsdejt, sedan iväg till gymmet:) Skall ta arm och benövningar, men måst vara otroligt försiktig så att inte pulsen stiger för mycket.


Ha en fin höstferie, ni har det inte hemma ännu??

Kommentarer
Postat av: Linda

Malin, jag har ju missat en del här i bloggen. Så kan inte du ta och berätta för mig varför och vad du gjort med din näsa?

2009-09-28 @ 22:06:30
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0