Torsdag.

Igår började jag dagen med promenad, sedan satt jag resten av dagen på biblioteket, och på kvällen satt jag i bilen och i en handbollshall utanför Oslo. Runar gick på sin andra förlut, och det är kris i laget. Ser inte bra ut för dem. Glädjande för sos var att Jac igen e gång visade vad han kan, och kammade hem planens bästa spelar pris. Tyvärr så var priset en flopp.

Idag skulle jag ut och gå på morgonen, men vände för frös ihjäl. Har lagat uppgiften helt okej, så nu har jag iallafall ett utkast, så får jag förändra lite på den imorgon. Skönt att ha den nästan färdig 1 vecka i förväg=)

Nu blir det lasagne, och sedan skall jag ut och gå med Fru Rambo. Och imorgon får lätt träningen köra igång.. jiha.

Intressantare än såhär är inte mitt liv för tillfället, men kanske det blir det nästa vecka... För då kommer nämnligen Mamma, Mommo och Emma hit=)




Kommentarer
Postat av: Emma

Nä, men de e internätet som bara krånglar emellan åt.

2009-10-02 @ 13:11:35
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin Malin :)

2009-10-02 @ 14:36:10
URL: http://sandraahtola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0