Torsdag.

Äntligen börjar jag kännas som en människa igen, fan vilken otur jag haft i det sista. Så nu måst det bara bli bättre:)

Igår såg jag på Runars cupmatch, de spelade nästan med sitt b-lag och vann över första divisions laget Kragerö 41-20. Kanske de börjar vinna seriematcherna nu också. Är inte så intresserad av en cupfinal i år igen, blir så liten tid hemma.

Idag skall jag dammsuga och torka damm. Sedan skall jag på spinning eller stramopp kl. 17! Men måste ta det otroligt försiktigt, och pulsen får inte stiga så högt. :( 3 veckor utan träning har gått otroligt fort, det har tom varit ganska skönt. Men nu vill jag nog att det drar igång som vanligt, hoppas jag inte bara mistat motivationen.

Imorgon skall jag fortsätta städa lite, sen på bodypump och sedan kommer söta Emelie hit på Idol kväll med mig och Jac.

På lördag kommer Mamma,Emma och Mommo hit:) Blir kul!! Så nästa vecka blir det inte mycke skola för mig, men förhoppningsvis lite träning per dag och mycke andra skojigheter!

Hipphipp hurra för studiestödet + bostadsstödet som kom in på kontot igår.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0