Lycklig.

Igår sprang jag för första gången efter operationen, härligt! 5km senare var jag lycklig, och idag är jag lycklig trots värken i ljumskarna. Tur så är de träningsfritt idag, så får jag stå på imorgon igen:)
Nu skall jag just på extra jobb 2 timmar, sedan iväg till Charlotte på Taco och skvallerkväll. Fint så!

Jac o resten av laget är påväg på bortamatch, han förväntas vara hemma på torsdagmorgon igen. Förhoppningsvis kan han spela, han har inte tränat på 10 dagar nu. Försträckning osv. Stackarn. Men vi får hoppas han spelar imorgon, så tar de kanske hem 2 poäng från Stord.

Jag är riktigt trött eftersom vi har haft aktivitetsdag ute i 6 timmar idag. Hoppas jag vaknar upp nu när jag måste jobba.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0